Cycles

Cycles + Rhinoceros 3D = RhinoCycles

Nathan Letwory ismert fejlesztő aki régóta dolgozik különböző Blender projekteken legyen az AddOn vagy maga az alkalmazás. Ezúttal a egy Rhino 3D plugint mutatott be amely a Cycles használatának lehetőségét adja a felhasználó kezébe. Az általa RhinoCyclesnek nevezett plugin még közel sem végleges ezért produkciós környezetbe még nem ajánlott. A lenti videó egy elég részletes bemutató a fejlesztés jelenlegi állapotáról és a közeljövőben elérhető szolgáltatásokról.

CUDA Toolkit 6.5

Megjelent a CUDA Toolkit 6.5 verziója amit Thomas Dinges - DingTo - már tesztelt is. Az eredmények tükrében két  javaslattal állt elő a Cycles fejlesztésével kapcsolatban. Az egyik útiterv szerint maradnak a jelenlegi szolgáltatások de a leképzés sebessége gyorsul, a másik irány a Volume és  Volume Scatter engedélyezése GPU használatával. Ez utóbbi esetben a render idő nagyjából hasonló marad.

Blender 2.71 tesztverziók

Letölthetők a Blender 2.71 legújabb kiadásának tesztverziói. Az új csomag rengeteg újdonsággal szolgál mint például az új baking API ami eddig nem állt rendelkezésre a cycles engine alatt. Szintén újdonság a GPU támogatott tűz és füst renderelés is.

Néhány változás a teljesség igénye nélkül.

Gilgamesh - Cycles teszt

Tube - Gilgamesh karakterDimitri jelenleg a Gilgamesh karakteren dolgozik amihez egy teljesen új modell és arc készült ez utóbbihoz a sculpt technikát alkalmazta. Az UV teríték elkészítése bonyolult volt, a következő lépés a textúrák elkészítése amihez több Projection Painting tesztet csináltak már. A csapat Brecht leírása és DingTo segítségével forrásból készített Cycles binárist amivel teszt rendereléseket csináltak.