Gilgamesh - Cycles teszt

Tube - Gilgamesh karakterDimitri jelenleg a Gilgamesh karakteren dolgozik amihez egy teljesen új modell és arc készült ez utóbbihoz a sculpt technikát alkalmazta. Az UV teríték elkészítése bonyolult volt, a következő lépés a textúrák elkészítése amihez több Projection Painting tesztet csináltak már. A csapat Brecht leírása és DingTo segítségével forrásból készített Cycles binárist amivel teszt rendereléseket csináltak.

A Desktop Effects és a második monitor miatt akadt egy kis problémájuk de ezek kikapcsolása után máris működött a GPU gyorsított leképzés. Az új render enginnek köszönhetően felgyorsul a munka és lehetőség nyílik a fizikailag pontos anyagok létrehozására a Tube végleges változata szinte biztosan a Blender saját render enginjével fog készülni mivel a Cycles nincsen erre alkalmas állapotban de egyértelműen ez a jövő.
Tube - Gilgamesh karakter
Ahhoz, hogy a CUDA támogatott GPU gyorsítás működjön friss meghajtóra van szükség - 270 vagy felette - ami  jelenleg még érhető el az Ubuntu tárolókból ezért vagy fel kell venni a PPA -t a források közé vagy közvetlenül az nVidia oldaláról kell letölteni azt.

Tube