Octane Render

Octane Render 3

Valószínüleg a kötöttebb céges hierarchiának és nem utolsó sorban a nagyobb anyagi forrásoknak köszönhetően az Octane Render fejlesztési ciklusa rendkívül felgyorsult. Ennek eredménye, hogy a tavaly nyáron kiadott 2.0 után várhatóan idén is hasonló időpontban érkezik a népszerű GPU render következő generációja. A megjelenő újdonságok egy része már ismert volt de a napokban megjelent tájékoztatónak köszönhetően még több információt jutott el a közönséghez. Címszavakban kiragadva néhányat a közelgő szolgáltatásokról:

Batcave belűlről

Szakállas hír, a hónap elején bejelentették, hogy a Warner Bros., a DC Entertainment és az OTOY kooperációjában elkészül a világ első holografikus animációja. Az OTOY által még a nyár folyamán bemutatott holografikus render megoldás felhasználásával megvalósításra az Emmy díjas Batman: The Animated Series denevér barlangja. A kész anyagot jelenleg a Samsung GALAXY Gear VR, és az Oculus Rift eszközein lehet megtekinteni. A produkció mögött álló technológia egy része már bizonyított számos A kategóriás moziban és televíziós sorozatban.

OctaneRender™ for Blender 1.55 - 5.0 OSX


Több mint egy év várakozás után a mai napon megjelent az integrált Blender plugin az Apple rendeszerére is. Az igencsak elhúzódó megjelenésnek több oka van ami persze a felhasználók szemszögéből nézve igencsak mellékes hiszen az OTOY egy A kategóriás cég. Az egyik fő nehézség a Blender licensze ami nem teszi lehetővé a pusztán kereskedelmi megoldások integrálását ezért a problémát kerülőúton kellet megoldani. A másik ok a kevés számú felhasználó.