Allegorithmic - Átfogó PBR leírás

A tavalyi év egyik újnak mondható trendje a PBR adoptálása volt. Számos tripla A kategóriás játék és játékmotor, köztük az Unreal4 és a Unity5 is támogatja az eljárást amivel drasztikusan csökkenthető a felhasznált anyagok mérete a minőség romlása nélkül.

Ennek a változásnak az egyik üttörője az Allegorithmic csapata volt akik több szakmai elismerésben is részesültek a Substance Designer és a Substance Painter révén.

Allegorithmic gondozásában egy a PBR technikákat bemutató kiadványsorozat jelenik meg amely  szabadon letölthető a cég oldaláról. A sorozat első része a PBR alapjait mutatja be viszonylag röviden.

A mindössze tizenhárom oldalas anyag érthető módon írja le az eljárás alapjait illetve több hivatkozást ad azok számára akik esetleg mélyebben szeretnének elmélyedni az egyes elméleti alapokban így akár betekintést kaphatunk a Disney műhelyében folyó munkába vagy akár a Twente-i egyetem egyik hallgatója által publikált kutatásba....

Allegorithmic