Octane Render 3



Ma reggel óta megvásárolható az Octane Render harmadik generációja. Az elmúlt közel két évben igen sok fejlesztésen esett át, elsősorban a nagy műhelyek igényeit szem előtt tartva.

Miután az OTOY felvásárolta a Refractive Software-t az új tulajdonos lassan újrapozícionálta a terméket és a nagy stúdiókat illetve a felhőalapú és távolról elérhető szolgáltatásokat tette az elsődleges helyre.

Ennek megfelelően az elmúlt időszakban számos olyan új tartalomfejlesztési eszközt mutattak be és integrálták az Octane által nyújtott ökoszisztémába mint az OrbX, az X.IO vagy a light fields.

A bevezetett újdonságok listája már tavaly óta tudható volt, de ismétlésképpen:

  • Volumetric rendering
  • Open Shader Language (OpenSL) támogatás
  • OpenCL támogatás - Üdv ATI tulajok
  • Deep pixel rendering
  • Advanced live texture baking
  • Korlátlan mesh és polygon méretek.
  • FBX és PTEX támogatás.
  • Megosztható render menetek
  • Teljes konfigurálhatóság: A GUI teljes tesztreszabhatósága
  • Új plugin API


Ettől függetlenül az új verzió árazása igen barátságosra sikeredett, mivel az upgrade mindössze 49 dollár ami nem egy megterhelő összeg akár hobbi célú felhasználás esetén sem és az egyes 3d szoftverekhez tartozó pluginek szintén 49 dollárba kerülnek. Azok a felhasználók akik egyszerre vásárolják meg mindkét terméket most 75 dollárért tehetik ezt meg.